Kod | ZP08_EC |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Zarządzania |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Profil studiów | praktyczny |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | 01.10.2024 - 30.09.2025 |
Adres komisji rekrutacyjnej | Katedra Marketingu ul. Jana Matejki 22/26, 90-237 Łódź p. 236, tel + 48 42 635 52 05, e-mail : km.wz@uni.lodz.pl |
Godziny otwarcia sekretariatu | poniedziałek, wtorek, środa, czwartek 9.00-14.00 |
Adres WWW | https://www.wz.uni.lodz.pl/strefa-kandydata/studia-podyplomowe/ecommerce |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
- Tura 1 (03.06.2024 12:00 – 18.10.2024 23:59)
Program studiów stanowi pochodną potrzeb rynkowych. Obejmuje on 186 godzin zajęć w formie wykładów oraz w formie warsztatów prowadzonych w grupach. Zasadnicze bloki tematyczne stanowiące podstawę programową studiów to: charakterystyka e-commerce, zarządzanie i organizacja e-commerce, komunikacja i promocja w e-commerce. Ponadto uczestnicy studiów będą również opracowywać projekt zaliczeniowy.
Absolwenci studiów uzyskają pogłębioną wiedzę oraz umiejętności z zakresu handlu w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem: wyróżników gospodarki elektronicznej i zmian w niej zachodzących, tworzenia modeli i opracowywania strategii e-commerce, zachowań konsumentów online. Uczestnicy studiów podyplomowych posiądą wiedzę w zakresie planowania strategicznego na potrzeby e-commerce, zarządzania projektami i procesami sprzedażowymi, logistycznymi i marketingowymi oraz projektowania i rozwoju serwisów internetowych. Dzięki pozyskanej wiedzy absolwenci studiów podyplomowych będą potrafili identyfikować i rozwiązywać podstawowe zagadnienia z zakresu e-biznesu, myślenia projektowego, analityki biznesowej, sprzedaży i logistyki oraz prawno-finansowych aspektów e-handlu.
Dodatkowo, uczestnicy uzyskają wiedzę i umiejętności w zakresie komunikacji i promocji biznesu elektronicznego, z wykorzystaniem podejścia omnicommerce, nowoczesnych technik zarządzania marketingiem, content marketingu, e-mail marketingu, marketingu w mediach społecznościowych, automatyzacji oraz budowania i zarządzania relacjami z klientem. Absolwenci studiów podyplomowych, oprócz zdobycia wiedzy w przedmiotowym zakresie, nauczą się tworzyć i wykorzystywać w wymiarze praktycznym przewagi konkurencyjne w handlu elektronicznym.