Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie - 2024/2025

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

administracja studia stacjonarne drugiego stopnia

Szczegóły
Kod DUAD_05
Jednostka organizacyjna Wydział Prawa i Administracji
Kierunek studiów administracja
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia II stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 30
Limit miejsc 120
Czas trwania 2 lata
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

(pokaż minione tury)

II tura rekrutacji

Harmonogram rekrutacji

Rozpoczęcie rejestracji 6 sierpnia 2024
Ostatni dzień rejestracji 12 września2024
Ostatni dzień wnoszenia opłaty rekrutacyjnej 12 września 2024
Ostatni dzień przydziału opłaty rekrutacyjnej do kierunku 16 września 2024
Ostatni dzień na wprowadzanie wyników 16 września2024
Ogłoszenie wyników kwalifikacji do 19 września 2024
Termin składania dokumentów 20-23 września 2024
Ostatni dzień oczekiwania na dokumenty wysłane pocztą 25 września 2024
(decyduje data stempla pocztowego - 23.09.2024)
Ostateczny termin ogłoszenia informacji o przyjęciu 26 września 2024

 

 

Wymagane dokumenty

Kandydaci na studia składają wymagane dokumenty w formie papierowej w terminie wynikającym z terminarza rekrutacji:

  • formularz ankiety osobowej - wydrukowany z systemu i podpisany przez kandydata - ankieta jest możliwa do pobrania odrębnie z każdego kierunku, na który zapisał się kandydat - należy zwrócić uwagę na nazwę kierunku (formularz ankiety osobowej znajduje się na koncie kandydata w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne" przy danym kierunku -> "Dokumenty i dalsze kroki")
  • zdjęcie w formie papierowej - spełniające wymogi określone dla zdjęć do dowodów osobistych;
  • oryginał i kserokopia dyplomu/odpisu wydanego przez uczelnię (oryginał/odpis dyplomu zostanie po poświadczeniu zwrócony kandydatowi po zakończeniu rekrutacji w terminie i miejscu wskazanym przez Wydział);
  • oryginał i kserokopia suplementu wydanego przez uczelnię (suplement zostanie po poświadczeniu zwrócony kandydatowi po zakończeniu rekrutacji w terminie i miejscu wskazanym przez Wydział); 

 

Terminy i miejsce składania dokumentów

 

Kandydaci zakwalifikowani składają komplet wymaganych dokumentów:

Adres:

Wydział Prawa i Administracji UŁ

ul. Kopcińskiego 8/12

90-232 Łódź

sala 0.04 - poziom 0, beczka A

Terminy:

20.09.2024 (piątek) godz. 12.00-14.00

23.09.2024 (poniedziałek) godz. 13.00-17.00

Lub pocztą tradycyjną (decyduje data stempla pocztowego do 23 września): 

Wydział Prawa i Administracji

Uniwersytet Łódzki

ul. Kopcińskiego 8/12

90-232 Łódź

z dopiskiem: REKRUTACJA - studia stacjonarne: administracja II stopnia

Kontakt do podkomisji:

e-mail: r_stacjonarne@wpia.uni.lodz.pl

numer telefonu: 661-377-855 (czynny od 15 czerwca 2024 r. od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00)

  

Zasady kwalifikacji

Dla absolwentów studiów pierwszego stopnia i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich - na podstawie złóżenia wymaganych dokumentów, a w przypadku przekroczenia przyjętego limitu zgłoszeń w pierwszej kolejności zostaną przyjęte osoby posiadające dyplom ukończenia kierunku studiów należącego do dziedziny nauk społecznych (dla dyplomów wydanych do 30.09.2019 r. - do obszaru nauk społecznych).